19 March 2012

A Must Read!

Assalamualaikum.

Malam ni aku sedang buat lokum. Tadi ramai gak pesakit, sekarang sudah kurang. Di kawasan ini, hanya klinik ini sahaja satu-satunya klinik yang buka 24 jam.

Buat masa ini, aku belum mendapatkan pekerjaan tetap. Ada beberapa peluang yang datang, namun aku masih mengkaji setiap satu peluang dan aku akan berusaha bersungguh-sungguh dalam pilihan aku itu nanti.

Oh! Sebenarnya nak berkongsi sebuah karya terbaik, nukilan Donald Trump (dalam cerita The Apprentice tu). Anda mesti baca buku ini!


Think Big! Aku betul-betul termotivasi dengan huraian dan kupasan bukunya. Isinya tidak dipenuhi fakta-fakta dan penjelasan panjang lebar yang tidak menusuk kalbu, tapi setiap kata-katanya penuh nasihat dan ransangan agar kita terus berjaya.

Belum habis lagi membaca, sebab aku ni jenis yang suka baca sikit-sikit pastu fikir. Cuba nak khadamkan dalam minda dan hati.

Anda apa khabar?
Saya sangat BAGUS!!





1 comments:

Anonymous said...

will find it at bookstore ..insyaAllah.

siti - prai, penang.

Post a Comment