23 February 2011

Mencari hobi..

Ni hobi baru aku... Haha, bertani.
Meh tengok hasil kerja pertama aku..


Ish! Ish! Buruknya hasil kerja aku. Hehe. Takpela, yang penting aku happy...
Haa.. Kalo korang nak tau, inilah yang dipanggil tapak semaian. Untuk mula-mula membesarkan anak pokok daripada bijinya, maka diperlukan tapak semaian ni.
Apa yang aku tanam? Hehe, rahsia.. nanti kita sama-sama teka pokok apa yang tumbuh nanti. ;>

Stress kerja, balik rumah ..bercucuk-tanam. Pelik aku neh. Hehe.

6 comments:

Daddy Ziyyad said...

ko tanam dalam farmville lah..cepat keluar hasil..ahaha

DrSatriaN said...

cet.. tu game je. mana syok. tak kuar peluh. hehe.

Sufi Ezani said...

wah dh ade hobi baru..menarik!..nk cucuk tanam kene sabar la skit..hihi

amin said...

ini mcm pokok taugeh je? really...

amin said...

2 kali pdg mcm cookies nak masuk oven...konfius..

DrSatriaN said...

haa.. tunggu, nanti 'cookies' tu kuar anak pokok hijau. Hehe..

Post a Comment