24 February 2011

Sekejapnya masa berlalu bila tak onkol..

Rasa sekejap je masa berlalu bila tak onkol. Minggu lepas, memang aku bertungkus-lumus bekerja. Lepas onkol, buat locum plak. Kat locum, tengok patient sehingga 50 orang. Aduh.. memang penat. Tapi yang anehnya, masa tu aku rasa jam bergerak sangat lambat. Aku tertunggu-tunggu bila la nak berakhir minggu 'penyeksaan' itu yang penuh dengan onkol & locum.
Tapi bila dah habis, dan masuk minggu ni. Aku rasa lega dan agak relaks skit. Cumanya, bila tersedar, tau-tau dah sampai hari jumaat.
Aih? Cepatnya masa berlalu..
Ok, petang nanti nak buat circumcision kat sorang patient ada phimosis. Doakan saya semoga berjaya.. :)

3 comments:

Daddy Ziyyad said...

-ko locum berapa jam jumpa 50 petient tuh? kat spital?

aYa said...

masa lagi cepat berlalu kalau tgh cuti:D
aah la 50 pt brape jam?? aku plg byk 40 lebih utk 4 jam..

DrSatriaN said...

Dalam 4 jam. Kat spital. Tapi rasa berbaloi gak sebab bayaran elaun dia mahal. RM80/jam. Cuma kesian kat staffnurse yg assist, sebab dia berpenat-lelah gak menolong tapi bayaran diorg sikit je.

Post a Comment