06 November 2010

Kantoi! Aku pergi seminar emas.

Alamak. Terkantoi plak muka aku masuk gambar kat seminar emas En Syukor Hashim, jutawanemas.com. Gambar ni pada seminar emas Public Gold bulan oktober di Bandar Sunway, Selangor.



Sumber http://jutawanemas.com/v1/

Hehe. Yg dalam bulatan kuning tu, aku le. Maafla, potong separuh.

Apa pun, aku rasa memang best duk seminar ni. Pada mulanye, aku cuma nak tahu kenapa dan camne sebenarnya nak MELABUR dalam emas ni. Aku tak terfikir pun nak BERNIAGA emas, apatah lagi nak tambah pendapatan sampingan melalui perniagaan emas.

Tapi..

En Syukor ni dah berjaya ubah mindset aku 100% daripada pelabur emas yg duk rumah diam2 kepada tokey emas yg kira duit masuk ribu2 setiap bulan. Wah!

Aku sendiri pun terkejut, tapi bersyukur. Tak rugi belajar ilmu baru.

Korang nak belajar?
Bolehla tanya aku, atau datang je sendiri ke seminar2 ni. Konfom best!

Sekian.. :)

2 comments:

ZieSakura said...

kita x berminat ngan emas.ade emas tp x suka pakai..kita alergik..ade sepasang subang emas sy x tahu mane sy campak..haha..and of course my parents do not know about it..hehehe..yg len2 x ilang tp simpan buat pekasam..

nnt diorg tanye xtau nk jwb ape..

DrSatriaN said...

jawab dah jual le. hoho.

Post a Comment