11 January 2011

Selsema..

Atchung..!

Er.. peningnya kepala. Dari semalam dah kena selsema, cuma hari ni dah baik sikit. Dapat cuti sehari. Hehe. Biasa aku bagi cuti 2-3 hari pada pesakit yang demam tinggi, tapi aku cuma minta sehari je untuk diri sendiri.

Takpe, sebab esok aku dah onkol lagi. So, bukannya senang nak cari ganti untuk onkol. Daripada menyusahkan diri sendiri dan orang lain, aku buat je la onkol esok ni. Takpe, niat tolong orang, insyaAllah Allah tolong kita balik. Harap pertolongan hanya daripada-Nya sahaja.

Atchuuuung! Sreet.. srett!

3 comments:

Daddy Ziyyad said...

Bro, ramai ke MO kat sana?

DrSatriaN said...

Hm.. ramai gak. Ada 11 orang semuanya.

amin said...

11 org ok le tu boleh buat team bola, hu hu...

Post a Comment