11 October 2010

Yes! Baca lagi..

Alhamdulillah!

Aku dah beli sebuah buku yang sangat menarik ketika persinggahanku di Sunway Piramid tempohari.
Buku bertajuk: Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar.
Penulis: Irfan Khairi, jutawan internet Malaysia.


Mesti ada di antara anda yang tertanya-tanya, nape aku ni kecoh sangat pasal beli buku? Orang lain pun beli buku jugak, tak heboh pun.

Hehehe. Sebenarnya aku cuma ingin melahirkan perasaan gembira aku kerana dapat membeli sebuah lagi buku yang menarik. Buku yang menceritakan berkenaan pengurusan kewangan dan pendapatan sampingan ini memang menepati keperluan aku yang sudah tak boleh lagi bergantung kepada makan gaji semata-mata.

Sedangkan jutawan hartanah, Azizi Ali juga turut menyediakan dirinya untuk teruskan membaca buku-buku hebat setiap minggu. Malah, bekas Perdana Menteri kita, Tun Dr Mahathir, yang mendapat pengiktirafan antarabangsa juga seorang yang sangat gemar membaca buku. Ini bermakna orang-orang yang hebat sebenarnya adalah seorang yang rajin memperbaiki diri dan menambahkan ilmu di dada. Kehadiran anda di blog saya ini juga menunjukkan anda seorang yang rajin mencari ilmu. Ye?

Apa pun yang anda fikirkan, saya dapati buku ini memberi saya satu persepsi baru berkenaan dunia internet. Malah, saya turut diajarkan langkah demi langkah bagaimana untuk memulakan 'kehidupan' di alam maya ini.
Overall : Very Good, Highly Recommended!

Tak Rugi Membaca Buku-Buku Bermanfaat
Jumpa lagi :)

 

DrSatrian
"Hidup Mesti Membaca"

1 comments:

akyda radzi said...

hai doc...visit your blog..hehehe

najiha clinic

Post a Comment